Nanna Gillberg
Kapitelförfattare
Författare
Nanna Gillberg är ekonomie doktor och forskare vid Handelshögskolan vid Göteborgs universitet. Hon är intresserad av betydelsen av kön som organiseringsprincip och av samtidsfenomen studerade genom interaktionen mellan populärkultur, medier, individ och samhälle. Mer information finns på www.nanna-gillberg.com. Nanna Gillberg (PhD) is Senior Lecturer in Business Administration at the School of Business, Economics and Law, at the University of Gothenburg. Nanna has a background in gender studies. Her research tracks share a focus on the relationship between cultural norms and practices. Theoretically, her research resides at the intersection of perception, legitimacy, and efficiency.
Nanna Gillberg är ekonomie doktor och forskare vid Handelshögskolan vid Göteborgs universitet. Hon är intresserad av betydelsen av kön som organiseringsprincip och av samtidsfenomen studerade genom interaktionen mellan populärkultur, medier, individ och samhälle. Mer information finns på www.nanna-gillberg.com. Nanna Gillberg (PhD) is Senior Lecturer in Business Administration at the School of Business, Economics and Law, at the University of Gothenburg. Nanna has a background in gender studies. Her research tracks share a focus on the relationship between cultural norms and practices. Theoretically, her research resides at the intersection of perception, legitimacy, and efficiency.