Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Ingen bild

Maria Grafström

Kapitelförfattare

Författare

Maria Grafström är docent i företagsekonomi och organisationsforskare på SCORE (Stockholm Centre for Organizational Research) vid Handelshögskolan i Stockholm och Stockholms universitet. Hennes forskning rör mediers betydelse för organisationer och deras verksamhet, med särskilt fokus på ekonomijournalistik och mediernas roll som agendasättare för idéer om socialt ansvar och hållbarhet.

Maria Grafström är docent i företagsekonomi och organisationsforskare på SCORE (Stockholm Centre for Organizational Research) vid Handelshögskolan i Stockholm och Stockholms universitet. Hennes forskning rör mediers betydelse för organisationer och deras verksamhet, med särskilt fokus på ekonomijournalistik och mediernas roll som agendasättare för idéer om socialt ansvar och hållbarhet.