MGY Paket Fakta och Övningar - Digitalt + Tryckt
Marknadsföring för gymnasiet
Information
Språk:
SvenskaISBN:
9789144124568Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39855-01Upplaga:
FörstaDigital produkt
Giltighetstid från aktivering:
36 månDet verkar som att du besöker studentlitteratur.se via en enhet utanför Sverige. Vi erbjuder inte leveranser utanför Sverige. För att kunna slutföra ett köp måste leveransadressen vara i Sverige. Läs mer
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för högstadiet.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen. Kanske vill du bli en av dem?
Hitta alltPriserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Marknadsföring för gymnasiet
inkl. moms
Exkl. moms: 671 kr
inkl. moms
Exkl. moms: 671 kr
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Och som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – ...
Läs merDigitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Och som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. I detta paket ingår elevpaketen till MGY Fakta och MGY Övningar. Bägge elevpaketen består av en tryckt bok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt - s.k. blended learning - underlättar och förstärker lärandet. FAKTABOKEN OCH ÖVNINGSBOKEN Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras i faktaboken med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring. DE DIGITALA LÄROMEDLEN Den interaktiva faktaboken och övningsboken är bägge inlästa med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. I faktaboken ingår dessutom kapitelvisa sammanfattningar, case och test och i övningsboken stort antal interaktiva uppgifter. • Interaktiv version av böckerna, inlästa med autentiskt tal och textföljning • Kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar • Interaktiva uppgifter och test • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I de digitala läromedlen kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. Till läromedlen finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.
StängFörfattare:
Anders ParmentSpråk:
SvenskaISBN:
9789144124568Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39855-01Upplaga:
FörstaDigital produkt
Giltighetstid från aktivering:
36 månFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.