MGY Lärarpaket - Tryckt lärarhandledning + Digital lärarlicens 36 mån
Information
Språk:
SvenskaISBN:
9789144168449Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39205-BT01Upplaga:
FörstaSidantal:
200Det verkar som att du besöker studentlitteratur.se via en enhet utanför Sverige. Vi erbjuder inte leveranser utanför Sverige. För att kunna slutföra ett köp måste leveransadressen vara i Sverige. Läs mer
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för högstadiet.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen. Kanske vill du bli en av dem?
Hitta alltPriserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
inkl. moms
Exkl. moms: 1 331 kr
inkl. moms
Exkl. moms: 1 331 kr
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Och som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet –...
Läs merDigitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Och som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. LÄRARPAKETET Lärarpaketet till MGY – marknadsföring för gymnasiet består av en tryckt lärarhandledning och digitala resurser. I den tryckta lärarhandledningen ingår bl.a. kommentarer till kapitlen och stöd för bedömning. DE DIGITALA RESURSERNA Du får även tillgång till elevens digitala läromedel, dvs. MGY Fakta och MGY Övningar, samt andra digitala resurser, bl.a. färdiga PowerPoint-presentationer och provuppgifter, som du enkelt kan använda i din undervisning. Allt för att underlätta din planering och frigöra tid som du istället kan lägga på dina elever. Här ingår bl.a. • en interaktiv version av lärarmaterialet, i vilken det går att söka, stryka under, anteckna och länka • färdiga presentationer i PowerPoint • förslag på provuppgifter • fler case • fler uppgifter • fortbildningslitteratur • elevböckernas digitala läromedel.
StängFörfattare:
Anders ParmentSpråk:
SvenskaISBN:
9789144168449Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39205-BT01Upplaga:
FörstaSidantal:
200För att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.