Quality Management
an Introduction
Vill du veta mer?
Information
Språk:
EngelskaISBN:
9789144132143Utgivningsår:
2020Artikelnummer:
40334-01Upplaga:
FörstaSidantal:
148Det verkar som att du besöker studentlitteratur.se via en enhet utanför Sverige. Vi erbjuder inte leveranser utanför Sverige. För att kunna slutföra ett köp måste leveransadressen vara i Sverige. Läs mer
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för högstadiet.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen. Kanske vill du bli en av dem?
Hitta alltPriserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
an Introduction
inkl. moms
Exkl. moms: 258 kr
inkl. moms
Exkl. moms: 258 kr
Quality Management. An Introduction is a multi-purpose book designed for both university students and practitioners. In the book, the authors elaborate on the fundamental principles of quality management by connecting it to relevant practices and methods. Why is this book important? Change and improvements, productivity, and focus on customers and other stakeholders are at the top of management agendas. Quality management is about managing change and improvements as well as reaching goals, w...
Läs merQuality Management. An Introduction is a multi-purpose book designed for both university students and practitioners. In the book, the authors elaborate on the fundamental principles of quality management by connecting it to relevant practices and methods. Why is this book important? Change and improvements, productivity, and focus on customers and other stakeholders are at the top of management agendas. Quality management is about managing change and improvements as well as reaching goals, whatever they may be, as efficiently as possible, and making effective efforts to do so. Scientific methods are the bases for quality management. Furthermore, quality management is a discipline that goes beyond science into the realms of philosophy. It assumes that the changes you seek are improvements, encouraging the idea that the best route is one that leads to improvements not only for yourself but also for other stakeholders. The book focuses on three fundamental themes in quality management: Customer and stakeholder focus, Models and methods for continuous improvements, and Teamwork and organisational aspects of quality management. The book is designed to be supplemented and supported by other in-depth practitioner texts and research articles in various courses in quality management.
StängSpråk:
EngelskaISBN:
9789144132143Utgivningsår:
2020Artikelnummer:
40334-01Upplaga:
FörstaSidantal:
148För att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.