Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Customer experience management på svenska

Att systematiskt leverera rätt kundupplevelse

Skickas följande arbetsdag

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhållanden. Läsaren får ta del av en praktisk guide för syste­matiskt CX-arbete baserat på svenska värderingar och arbetsformer. Författaren lyfter fram behovet av ett övergripande ramverk för CX-arbetet som involverar hela organisationen och utforskar hur man skapar en gemensam intern kompass utifrån kundinsikter. Rigamonti belyser hur viktigt det är...

Läs mer

Customer experience management på svenska tar upp bristen på CX-verktyg för organisationer och anpassar internationella teorier till svenska förhållanden. Läsaren får ta del av en praktisk guide för syste­matiskt CX-arbete baserat på svenska värderingar och arbetsformer. Författaren lyfter fram behovet av ett övergripande ramverk för CX-arbetet som involverar hela organisationen och utforskar hur man skapar en gemensam intern kompass utifrån kundinsikter. Rigamonti belyser hur viktigt det är att göra kundens röst hörd internt och erbjuder konkreta metoder för att bygga hållbara relationer både med medarbetare och kunder. Boken riktar sig främst till studenter och yrkesverksamma inom CX, men är även en värdefull resurs för ledare och beslutsfattare som arbetar med att skapa en än mer kundcentrerad verksamhet.

Stäng
Information

Författare:

Helén Rigamonti

Illustratör:

Helena Jansson

ISBN:

9789144166551

Utgivningsår:

2024

Artikelnummer:

46227-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

216
 ;